Friday, April 27, 2012

...:: Ya Allah Kuatkan Hambamu ::...

Salam...................hari ini........debaran yg dinanti terjawab semuanya...huhuu...
aku tahu nape semalm ak terlena n tjaga 2 lbh pagi..and menangis,,..
semua kerna result final....huhuhuuh.....xbpe nak elok..sgt sedih...
3lbh bru dpt email dri uitm,,,2 pun pas Afif chat kta result dya yg dpt 
3.45....hebat btoi,,..huhu....
akuuu???hampehhh...but spt yg ak jangka.....nape berlaku....
sentap..sentap....
terlena dgn linangn air mata....menagis at least legakan aku....huhuhu....
pagi ne rmai mber msg tanya result cmne....sentappp....
da yg calll,,,,berkali2 aku x angkat....
last aku balas juga msg Jawa,..huhu...syukurla dya menasihatiku and swoh aku be strong....
Yessss i should pretend and try too be strong.....huhuu...
"kita xtaw kita kuat,,bile akhirnya kita tidak da 
pilihan & terpaksa be strong"


"sesunguhnya Allah SWT menurunkan ujian ke atas hambanya,,kerana Allah merindui hambanya..
dan hambanya mampu menghadapi ujian tersebut"

Syukurlah ramai kawan yg bagi semgt...even aku x online,,rmai PM tya result cmne...huhuhu
kesedihan terubat sedikit,,namun aku masih tak berani nak bagitaw parent,..even my eyes bengkak skit,,,sjew buat andaian kta bab tido lewat....
sedih,,perit....namun smua salah aku.....kat FB aku try menceriakn dri...agar mereka tdk risau,,...
xpi............ntahla............hampa...
moga esok aku happy...xtaw malam ne nk tido pkui bape..sah2 nangis lagi........argggghhhh kena be strong.....esok nak jak Hana kua,,,nak beli mknn byk2,,nk beli ice cream,,air tebu,,choki2,,,and apa2 yg da jual................makan sampai lebamm....huhuu,.........
=Go!gO!cHaIyok=



Assalamualaikum Cinta...khamshamida!!!!

No comments: