Thursday, April 26, 2012

i dont know

Malam ne...aku tertido depan laptop.....
terjaga 2lbh pagi.........
ntah nape,,ase nak nangis jew...mungkin ker kerna result uitm kua hari ini..
apakah semua ini....da kawan yg dh publish result dorg.......syukurla smua baik2 jew...
xpi aku...entahla.......
Adam nape pgi ne u msg aku hantar ayat jiwang..padahal ayat 2 penah u hantar..
setelah sekian lama xmsg,,y malam ne,,,or u dh taw result uitm....dekan lagi ke...
untgler,...xpi awat aku ase i need u........u jahat nape msg i,,kan dh lma kta xhubung...
i x ego,,,i takut...............takut ngn u...
hurmmmmm.....
pgi ne da gak no x kenal....
Cyg result cmne,...
spew ne kawan aku k....
ntahla............................


aduiiii nafas ase x bape lancar,,,,berdebar,,,,thinking of himmmm..............
teringat waktu kita bersama...tabah yer Huda,,,decision has been made..
FORGET HIM...


Assalamualaikum Cinta...khamshamida!!!!

1 comment:

En. Nasrudin said...

be strong swetty....:)