Saturday, April 7, 2012

Maafkan saya..........

 Assalamualaikum…time ne dh 2.15 am..
But cik Swetty can’t sleep…Y?? donno the reason,,sejak p UITM..selalu tido lewat..
My friend say take care of u health sayang..i know…u care ~~
But did u know,,my heart is broken,,who done this to me???sapew sapew ~
They have someone,,who I used to know…from where..of cost Facebook…capital L,,not the real name…
Kami mula kenal dri laman muka buku..
Like other people I guess,,kami chat coment..dya totally nice..
wht I like bout him is

He always be good listener towards me..
He often tag a nice picture for me like cat (meow2..iloveit)..
He and me play same game Farmville,,neither dya rjin nak kalahkn saya and he success..
He the boy whom wat swetty ase lama dh kenal..my I know,,did I know u before??…


But,,kisah laman muka buku kami xlama..huhu…
1 day time Swetty tgh berfb,I searching him..but he gone..
Cant search..with my friend help,,Swetty know…
L already block me…Ya Allah,,I wonder what I have done..
But its okey,,”tidak menghargai maka,,tidak akan dihargai”
My heart is broken…….really broken…
Then pic cik Swetty di komen oleh kawan L..he say L always say
Swetty > girl tht all good man want…
Are u joking,,L dah buang aku dari hidup dya…la…
Then lama kemudian dya msg,,jgn slh fhm..msg fb jew,,,
He say he have fallen love with me,,I shocked..too weird for me
Since he say dh suke setahun dulu,,,now baru nak approve
Real feeling,this 1st tme he feel in he life…
Terkejut beruk cik Swetty,,dlm fb mehh~~
Memandngkn time 2 Swetty still da exam…Swetty xreply…sorry,,but,…
Pas hbis final..Swetty say sorry pew,,xpi Why sampai kena block…
He say ,,dya terbaca entry blog Swetty & thought tht Swetty dh berpunya…
I totally speechless…
Till this nite,,again he block me..its okey…
“Hati aku ne kuat”buat la selalu~~buat buat..
L if u seen this article..


Wanna say sorry again..
Miss our friendship….huuhuh..
I x berpunya,,maaf x terngkn,,xpi its better,,yg dlm blog 2,,scndal mcm kwn2 gk…
I feel kehilangan..but its not love..
Hope u happy,,find another love,,msih da girl yg lbh baik tuk awk..always pray 4 u,.






ne antara yang swetty simpan,,ingat x,when u shre with me,,cpt2 cik Swetty jadikan DP !!
xpi,,haritu..cik Swetty tgok L bgi kat girl lain...:)


L ingat x,,yg ne Swetty penah janji nak wat,,actually Swetty dh try,,but xjdi...huhuhu,..

The end,,kenangan indah kita dlm laman muka buku,,
akan Swetty ingat sampai bila2…
bcoz,sekali Swetty mula syg,,pyh nk forget…
that all…….



Assalamualaikum Cinta...khamshamida!!!!

4 comments:

:-) said...

:-)...hope u tabah...

swettyhuda said...

tq,,actualy sya yg jahat...:P

#thelagidanlagi said...

gua kan ada ,(cakap gaya ala imam muda) :P

swettyhuda said...

hahah..farhi...:)