Wednesday, April 18, 2012

..: Coretan Hati :..



Dulu  aku dikatakan tidak penah dilukakan oleh boy..
hanya tau buat boy kecewa n kecewa until now..
i never ever been hurt by boy..my friend say try Huda terluka ngok baru taw..
Since,i lost my BFF coz of LOVE..hate this feeling,,i just want a friend not lover..
then,aku di cop perampas oleh girl..realy pises me off..
just mampu bersabar n wat cam besa.,
people would say aku xda perasaan..
pew kau & kau tahu.!!.



Kawan kata boy mudah rapat ngan aku or aku senang masuk ngn boy...
mybela kan...bab aku girl bongsu,,bwh adik 4 boy,,kwn kecil2 pun ngn boy byk..
Tapi aku kawan bukan nk love,,..
~no love,no more~tagline aku gune or single but limited edition..hahhah
kawan slalu mrh bile aku msg a lot of boy or lyn boy cht kat FB..
but u know u know..yg slalu msg aku boy,,girl jarang klu da hal pentg bru msg..
yg kt FB slalu tgur aku pun boy..huhu..
aku mang cmni un,,spew msg or chat aku lyn jew...ne kan friendly...
ampa pun kata aku byk kwn2..

My dad ayah kesayangn aku Ibrahim Bin Abd Majid..
mang sgt tegas,sgat kongkong...
besala retired dri TUDM....proud toward my dad archievemnt,,,,
BOY~my dad larang sangat,,xbgi bercintA even pegeng handphone pun my dad kta dh da pkwe pa..
my dad nk aku study dulu..boy byk kat luar nuh...i rmember..
even my friend yg boy xpernah aku wak balik,,raya pun aku xbgi dorg mai...
sebab aku pun tanamkan xmo bercinta..
bila p U,,kawn U takut aku memberontak,,dorg kta kn kena kongkong kt umah..nth mai sini s*s*al..
syukurla dh tertanam dlm diri..xmungkin aku merendahkan maruah aku sendri..
those yg think like tht,,,i not tht kind of girl...!!!
but,,biarla...orang boleh buat andaian,..just tke of good cre of our attitude..><



Aku suke tgok gelagat boy...hahha...gatai k...xla just perasan..
normally boy suke bersyg2..alah pgil syg2...kwn boy aku ada yg mcm 2..
egt g...da boy pangil aku dear,,aku egt anak rusa...coiiihhhh...
kat FB baru kenai pun dh syg2...for me...syg mudah diungkap...
but,,,kena creful,,tkut owg 2 fikir lain...
so,,aku ne yg dulu x suke orang call aku sayg,,lane dh lali...
ermmm....xpi aku pun da pgil owg syg,..sebb da sesetgh 2 kita taw dya cmne...



OVER= berpisah,putus kawan
aku xsuke perkataan 2..hate it damn much....
dulu penah bff boy nak over bcoz aku skitkn hti dya...
rain juga la...better cry in rAin..fhm kn..T.T
but now,,aku suke ajaq owg over..putus..
mungkin aku xberani,,or xmo pew2 yg lbh serius...
Adam i say over,,,but u still msg...
so,,xsampai hati...i reply he msg..
maafkan aku.........aku x sampai hati jew.....mybe pas dya jumpa girl yg ptut dya akn 
LET ME GO EVER..


 my dream,,just wanna do my best....
make my family exp my mom n dad proud...
for love,,i hope boy 2 my dad suke...
plzzz purpose MY WALI....
Insyallah i wanna be a good girl,,good sister,,good wife,,good mom..pray for me...
Muhasabah diri the best way...XD

  



Assalamualaikum Cinta...khamshamida!!!!

No comments: