Thursday, March 31, 2011

Kau Atau Aku YANg Brubah????

''Mungkin saja rasa itu telah pergi...
Mungkin saja kau bukan yang dulu lagi...''

Tiba2 rnie aku trigat kan lagu ne...huhuu....nukilan rinie,,,aku nk luahkn tang boy2 sekeliling aku....

First,boy yg jadi bff ak iaitu P...dlu kmi sgt rapat,,berdua jew,,sehingga timbul gosip2 kmi bercinta,,actualy 2 xbetul pun..hihi...dya lar tmpt aku mgadu masalah pew smua,,then dya kapel,,but kmi still ngam,,wlupun dya pergi jauh..sentiasa msg,,bukn ta borink xpi cri gk topic...pdahal dya ta msg mber2 lain sgt,,huhu....then,,bile dya blik...kmi dh ta close,,msg pun jarang..mybe btui ckp dya,,aku dah ta care tg dya,,dh da rmai kwn2 boy...huhu,,but pew yg dya fikir 2 wat aku sedih & mals lyn dya yg kdg2 over sensitif...

Si dik D...dya ne dik agkat aku,,dya yg mtk taun lepas,,mybe cz dya muda..muda setahun,,jadi kmi ta brani lebih2....syyyyggggnyer kt dya...kmi kerap berjaga..for wht????hihi...tgok bola lar...dya sokg ArseNal,,then Aku LAK maN U...Hihi...klakar gak dya ne,,dya nk sgt aku suke Arsenal gk,,hih...diam2 aku mula suke..happynya dya....aku sggup bejaga tmn dya tgok arsenal...mg best...ta mgacewakn...Mu tap first...^^..dya pun rjin bgi aku smgt..in addition,ayt2 jiwg skali..ahaks~~

Then, D muncul lam hidup ak...ta lama kmi knai xsmpai sbulan pun,,xpi dya nice sgt,,wlupun kerap kacaw ak...beza umr kmi setahun...egt pas sebuln,,aku dh ta muncul dpn dya,,hubgn kmi stop kat 2 jew...xpi,,sebaliknye...dya kerap on9 ngn aku..then last mintk no...so kmi still contact..hinnggala dya cube nk serius ngn aku...no no..dya bek sgt..mg ta padan ngn aku ne...then,,dya gtw dya smoking...terkejutnya ak(cz i hate smoking)..pas2..aku dpt trima dya,,xpi ntahler,,ase kmi mkin jauh...mybe aku msih harap dya brubah....bukn cz aku but tuk msa dpn dya gk...

M lak,,bff ngn si P..dlu kmi kwn gi2 jew...xpi dya nk ak aggp dya bff gk...lane,,kmi kerap chat sma2...kire dya dh jdi tmpt aku ngadu mslh r...so sweet...suke kwn ngn dya,,dya terlalu bek,,ta suke bile aku sedih2 n merendah dri..pada dya aku ok jew....tq M...U always ada tuk aku...n always sokg ak...hihiihi...hope always2 like tht ya...

Last,,Boy yg dh buang aku mybe...si K...Kmi pnh jdi bff,dya mg bek gk...xpi,,hanya kerna perasaan,,kmi dh mcm ta leh jdi kwn dh...ta pa la...smua slh aku...so aku tinggal kngn kita yg mnis2 jew....><





Assalamualaikum Cinta...khamshamida!!!!

No comments: