Sunday, March 27, 2011

"CaRing Isn't LOviNg....CarINg iS a wHoLe wOrlD AwaY fROm LOving..."♥♥♥

Salam....

Dya sgt special...beza umr setahun,,tdk sperti kwn2nyer yg aku pgil aku kak2..dya hanya "ak"ag"..
Mybe,,ne yg wt aku slesa ngn dya..dya rjin kacau aku..tu yg aku sentiasa ternanti2,,hihi..aku fikr smua aku stop stakat 2..over gitu..
but, ianya x berakhir...pas kmi x jumpa,,kmi contac mlalui FB..yer,,smuanya dya yg mulakn...mustahil perigi cari timba...(^_^)..then,dya juga mintk no aku..kasi jela..speselnyer dya,,namun kmi da jurg yg x mnbuatkn aku inginkn lbih dri kwn....x mungkin...

Kwn2 sibuk tya tang hubungn kmi,,,yer mereka mg xmau aku terluke...for me no love,no more,,.namun dya sgt caring,,sntiasa pjuk disaat aku ase nothing to do,,n share mslh....sgt caring..shingga,,aku makin sygg kt dya...but caring is not loving...bru aku tersedar..ahaha...selesa klu kmi hanya berkawan....kn bgus...aku x takut nk dekatkn dri dlm hubungan yg serius2 ne...for me laki ne lebih suai jdi kwn2 jew....syukurla,,kmi msih berkawan...smoga kekal...& hope dya berjaya dlm semua aspek....

Pew yg aku harap kt dya...plz stop Smoking,,bukn untuk aku..demi msa depan dya....

-AKU SAYANG DYA- PandaKu...♥♥



Assalamualaikum Cinta...khamshamida!!!!

No comments: