Tuesday, October 30, 2012

Aku Traumaa BiLA MALAM


Assalamualaikum..jam kui 12 malam..still xtido sambil download Running Man n berFB..
Nak tahu,,awat akU selalu tidur lewat….trauma mybe…huhuuh….tambah bila kat rumah…
Kejadian berlaku tahun lepas,,,malam tu,,suasana sunyi jew,..pukul 11 aku still xboleh tidor..then perasan kt tingkap cm ada tgn owg..egt mak,,aku abaikn jewla….then tidur…dalam kui 3 am,,..dengar macam riuh,,macam aku dpt agk..ak lari p kat mak..adik aku laki yg baru balik,,jerit kata da pencuri..aku dgr bunyi hentakan kuat,..mak n ayah terjaga..pakat terkejut..risau betul…adik aku kata laki tu dh lari…kak2 aku n kawan kak aku yg tidur ats ru,ah terjaga & 3 biji hp hilg….takut betul..kiranya pencuri tu panjat tingkap bilik aku untuk naik tingkat 2,,,ya Allah lega malam 2 aku x tidur atas rumah..tidak xtawla…aku cepat terjaga klu bunyi pelek3..serammm
Kejadian ke2,,sejak kejadian pertama aku takut nk tidur…
Malam tu,,aku dah ready nak tidur..dah tutup lampu,,tiba2 aku Nampak ada owg selak langsir tingkap bilik aku…takut,,aku dapat duga..then aku xmampu nk jerit or what…aku call umah then kuar senyap2…bagitahu mak..mak yg turut terkejut,,naik tingkat ke2,,,usha dri atas…betullah ada owg..mak aku jerit halau orang tu…marah dya…ya ALLAH masa tu aku ketakutan n harap mak aku ok…mak aku kata penjahat tu dah lari…
Beberapa hari pas2,..ada lagi…selak langsir…msa lampu masih xpadam…aku rasa dya tahu yg aku xtido lagi…cpt2 aku lari bagitahu mak..masa mak tgok org tu dh lari..sumpahh sampai la bila malam..aku seram…atas rumah pun aku xberani nak tidur…huuhuh…abang ipar kata dia nak mengendap kot,,geng mat dadah..
Hope sangat dia ditangkap…lane kire aman…xpi smalam jirn aku kata rumah dia pencuri masuk..takut gak aku…huhuuh….dugaan…manusia lagi menakutkan..tambah bila ayah dah xda…huhuuh…harap Allah SWT melindungi family kami dri kejadian yg x diingini..risau tambah akhir buln ne,,aku nak balik uitm dh…huhuhuh….





Assalamualaikum Cinta...khamshamida!!!!

No comments: