Tuesday, February 14, 2012

.....My ScanDal Sgt Cute.....


Salam..malam ne cik swetty nak cte tang skandal cik swetty…

Wat teruk jew skandal tu…bia la,,,nk kapel xleh…hahhaha….okey2,,,mls

nk pkenalkn spew skandal 2…trus cte tang 14.2.12,,bukn nk kta cik

swetty p smbut Valentine…tidak2….i am muslim…:p

Erm…tadi an tdi an..(nkngada2kitr) dya jak jumpa,,kn besday dya

12.2.2012 ri2…J..jam kui 8pm…tkut gak..nk jumpa lua kampus lak

2,,xpi dh slalu tolak dya,,mlm ne nk jumpa r,,,blik be4 kui 10

pm,,,ronda2…

“Sayang cepat la skit.!!!!”dah pkui 8.05 mint,,aku bru dok otw nk p gate

depan…”sorry dear,,tgu jap,,nma pun jalan”…

Then jumpala kmi,,dya jemput ngn kancil….segan gile aku,,xpi I trust

him…ahhaha…1st p buh minyak..tgok dyad ok gayut,,rupenyer kui 9PM

dya da event,,besala owg pntg..huuhu(mood moody)but aku faham

jew….ececehh….malam ne dya kena wat operasi tgkap owg date….!!!!

So,,okler aku faham…jadi kmi ronda2 jew…dkt kui 9 blik uitm..dya serba

slh,,,aku okey jew….hahhaah…so sweet…ne la skandal aku….cam

budak2…happy dpt sembg mcm2 ngn dya….:)dapat gak wish besday kat

dya…..


Assalamualaikum Cinta...khamshamida!!!!

No comments: