Wednesday, November 9, 2011

DiLema MenGhimpIt diRI,,..

..................Dear Diary...................
..............aku dalm dilema skank nie...
.....dapat pluang mlanjutkn study di UITM Merbok..membawa kpada dilema diriku...

Ya Allah....
diriku dibuai kerisauan,,kesedihan ,,keresahan,kesunyian....memikirkan diri ini yang bakal meninggalkan keluarga tercinTA...

16.11.11 aku kena mendaftar kan diri,,padahal,,aku menerima twrn pda jumaat 4.11.11..membuatkan diri aku kelam kelibut melaksanakn proses2 yg diminta...disaat aku menaip ini...urusn yg selesai hanyalah..akaun sspn n zakat...byk lgi xsettle...yg pling merisaukan aku...ialah yuran pgajian sebanyak RM 663....semua salah diri ini yg tidak menabung....hal ini,,,membebankan parent aku...serba salah jadinyer....ayah sehingga sanggup meminjam wang kat paksu,,,sungguh xtegar aku melihat ayah n mak susah memikirkan hal ini semua.,,,,

...Ya Allah...sesunggunhnya aku sungguh lemah,,risau berjauhan dengan mak n ayah...
kucing2 yang menjadi teman aku tidor,,,adik sindrom down yang sering ku terhibur....

...Sungguh aku lemah.....
lemah juga memikirkan kos pengurusan Bank yang bakal aku pelajari,,,kawan2 n duit yang diperlukn...brapa byk lgilah...aku akan menyusahkan parent aku....


Ya Allah....aku mohon,,,,,Kau permudahkanlah segalanya....Tabahkan hati ku ini....menghadapi sgala2nya.....disaat ini kawan banyak membantu....tq Farhana sudi menemankn diri in...tq juga Shafie,,yang always bgi smgt kat diri ini....permintaan enkau jangan lupekan kau..
mustahil aku berbuat begitu...kerna kau kwn baik ak...bff Ever,,,,,..saat aku taip entry ini...msg kau sampai meminta aku kuatkan semgat,,egt cita2...Insyallah. Allah permudahkan segalanya...i will cHAiyok2 yer....selain tu tq kwn2 yg lain byk membantu....wa,mae,izah,mad,asraf,,,,,......tqvm....

....NuruL Huda Binti IbrahiM akan tabah,,,,....iNsyaAllah...




Assalamualaikum Cinta...khamshamida!!!!

No comments: