Thursday, November 3, 2011

Ambiga WhAt the Hell U do???!!!!!!!!!!

Maaf Agak kasar tjuk entry tu.....aku terkejut n mengucap panjang apabila tgok berita tv3 tdi.....
19NOV ne Ambiga telah menganjurkn perhimpunan seks bebas ...pasti korg pun mengucap panjang....geram,,sakit hati....berani Ambiga,,,tdkkah kau fikir????Agama Islam adalah agama rasmi Malaysia!!!!!nape kau x hormat....lagi..mana2 agama pun tdk sokg dgn seks bebas ne.....astagar....terkilan aku.....tolglah!!!!! gagalknnyer,,,,n kenakan hukuman yg berat2.......
Ya Allah....STOp AMBIGA!!!!!!!!!!!

Festival Seks Bebas ini adalah berpaksikan kepada Pertemuan Yogyakarta 2006 yang mempromosikan dan menggalakkan perlakuan seks bebas LBGT - iaitu Lesbian, Bisexual, Gay & Transgender!

Ini adalah usaha menukar ketamadunan kemanusiaan kepada ketamadunan haiwan - mempromosikan dan menghalalkan amalan seks songsang dan luar tabi'e lesbianisma (wanita dengan wanita), bisexual (semua jantina boleh balun), gay (seks melalui dubur) dan transgender (pertukaran jantina)!

Ini adalah 'amalan seks songsang dan luar tabi'e yang ditolak bukan sahaja oleh tamadun kemanusiaan dan akhlak insani, malah ditolak oleh semua agama termasuk agama samawi Islam, Kristian & Yahudi!

Assalamualaikum Cinta...khamshamida!!!!

No comments: