Monday, May 16, 2011

16 MEI Hari gurU...

SALAM....

sob...sob...sob....tahun ini aku hanya mampu wish jew...xdapat smbut ngn cgu cz aku dh 20 tahun 19 mei ne..huhu...cikgu love u all....muaaxxx2....
rindunyer kat cikgu22...........cikgu mcm kwn2 jew..best btui.....
cikgu byk ajar aku mengenai kehidupan...ketabahan...kesabaran.......
aku betul2 menghormati n syg semua cikgu2 yg pernah ajar aku...huhu..haruslah...owg ke2 slepas parent yg kita kena hormat...


bile ingat2.....masa hari guru..sambutan meriah sokmo...mcm2 da...aku pun pnh join...pnh blakon jdi budk nakal...wat persembhn....tolg uruskn sukaneka khas tuk cikgu2...wah mg best r...msa 2 cikgu semua cam comel2 jew....rindunye......

xpi tahun ini...xdpt join....xpewla...da budk2 uplod picture Hari Guru rinie....mg meriah..:)))

LOVE LIKE THIS....

Assalamualaikum Cinta...khamshamida!!!!

No comments: