Thursday, April 21, 2011

Lol...Farmville????

Setelah sekian lama di perantauan akhirnya Husin pulang ke kampung untuk berjumpa dengan neneknya yang sedang sakit...

Nenek : Husin, nenek sudah tidak kuat lagi, nenek minta kamu sambung mengusahakan kebun-kebun nenek.

Husin : Jangan cakap m...acam tu, nek (dalam hati, tak sia-sia aku balik kampung, dapat pulak harta pusaka nenek).


Nenek : Segala isi perkebunan, ternakan, villa, traktor untuk kamu. Tolong jaga baik-baik, jangan lupa disiram tiap hari tanaman nenek.

Husin : Baik nek, nenek jangan bimbang tentang hal itu. Tapi di mana kebun nenek? Husin tidak pernah tahu yang nenek ada kebun?

Nenek : Di Facebook nenek, FARMVILLE, nanti nenek bagi tau passwordnya.

Husin : ???See
More SwettytulipRossete AnJell

:)ini adik aku send kat wall facebook aku...saje peqli aku..kerna aku mang gila game facebook...hohooh...Farmville mang best,,,ngege~~

gambar farm aku..hihihi....



Assalamualaikum Cinta...khamshamida!!!!

No comments: