Tuesday, August 16, 2011

K-Drama 2011 feAT Yoon Eun-hye Park Han-byeol Cha Ye-ryeon Yoo In-na


~k drama 2011 ini,,menampilkan pelakon yang popular,,sure hotttzzzz...:))

"Little Black Dress" menggambarkan persahabatan, perasaan cemburu, harapan dan kegagalan empat perempuan berusia 24 tahun.Petama kali bertemu sebagai pelajar tahun pertama di kolej. Mereka seolah-olah menikmati 20an mereka, tetapi kebimbangan di dlm hati.

Yoo-Min (Yoon Eun-Hye) masih tidak tahu apa yang dia mahu lakukan. Entah bagaimana dia mendapat pekerjaan sebagai pembantu kepada seorang penulis. Yoo-Min tidak pasti sama ada beliau akan mengambil tugas sebagai pembantu, tetapi selepas melihat pakaian mahal mini hitam di gedung mewah, dia membeli pakaian dengan kad kredit . Kerja Yoo-Min ternyata lebih kepada mengasuh anak-anak kembar penulis.

Hye-Ji (Park Han-Byul) hidup bersosial. Satu hari, ditawarkan agensi bakatmenjadi wajah untuk kempen iklan berprofil tinggi .3 kawan-kawan lain berasa cemburu.

Soo-Jin (Cha Ye-Ryeon) ternyata lebih cemburu dengan kemasyhuran secara tiba-tiba Hye-Ji, kerana dia telah cuba tetapi tidak berjaya untuk menjadi pelakon. Soo-Jin telah gagal uji bakat yang pelbagai. Ayahnya juga sudah bankrap.


Min-Hee (Yoo Di-Na) mempunyai ibu bapa yang kaya, tetapi ibu bapanya bercerai. Min-Hee mahu belajar di luar negara, tetapi kemahiran Bahasa Inggeris membataskan.

.






Assalamualaikum Cinta...khamshamida!!!!

No comments: